اجرای طرح گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان

طرح گفت‌وگوی تلفنی و بی‌واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان از ۲۰ الی ۲۷ شهریور در بانک سپه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ - 21August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، طرح گفت‌وگوی تلفنی و بی‌واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن‌های مشتریان معزز بانک صورت می‌گیرد.

اجرای طرح گفت‌وگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان

بر‌اساس برنامه زمانی تدوین شده در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه از ساعت ۸ الی ۱۰، ۲۱ شهریور‌ماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال، ۲۴ شهریور معاون بازرسی و ۲۷ شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.

مشتریان بانک می‌توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن ۱۵۵۷ داخلی یک)، سامانه پیامکی با سرشماره ۶۷۱۵۵۷ وپست الکترونیک ۱۵۵۷@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها