عیادت نماینده ولی فقیه در یزد از مصدومان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی

آیت‌الله ناصری صبح امروز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی تفت، از مصدومان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان این مصدومان قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ - 21August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در یزد صبح چهارشنبه با حضور در بیمارستان شهید بهشتی تفت، از مصدومان حادثه دیشب عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان این مصدومان قرار گرفت.

عیادت نماینده ولی فقیه در یزد از مصدومان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی

امام جمعه یزد با تسلیت این حادثه به مردم پاکستان و ایران و تمامی زائران اربعین و رساندن سلام و پیام رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: از شنیدن این خبر و فوت ۲۸ نفر و زخمی شدن عده‌ای دیگر بسیار متاثر شدم.

وی عنوان کرد: با حضور در بیمارستان و عیادت از مصدومان این حادثه به آنها اطمینان خاطر دادیم که هر کاری لازم باشد برای بهبود آنها انجام خواهد شد.

آیت الله ناصری از خداوند متعال برای مصدومان این حادثه طلب شفای عاجل کرد و به مردم پاکستان به ویِژه خانواده‌های جان باختگان تسلیت گفت.

امام جمعه یزد همچنین ضمن تقدیر از کادر درمان بیمارستان تفت و سایر بیمارستان‌هایی که مصدومان به آنجا انتقال یافته اند، تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای بهبود این مصدومان به کار گیرند.

گفتنی است؛ شب گذشته اتوبوس حامل زائران اربعین از کشور پاکستان به سمت مرز در حال حرکت بود که به دلیل ایجاد نقص فنی در ترمز اتوبوس، در منطقه دهشیر ابرکوه واژگون و دچار آتش سوزی شد که در این حادثه ۲۸ نفر در دم جان باختند و ۲۳ نفر نیز مصدوم شدند که به بیمارستان‌های تفت، یزد و ابرکوه اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار