فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تجهیزات پدافند هوایی ارتش در مرز تکنولوژی و جلوتر از تهدیدات قرار دارد

امیرسرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر اینکه موشک‌های پدافند هوایی ارتش آماده شلیک علیه دشمن است، گفت: تجهیزات پدافندهوایی ارتش در لبه تکنولوژی حرکت می‌کنند و جلوتر از تهدیدات موجود قرار دارند.
کد خبر: ۶۸۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ - 21August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین اعطای «نشان فداکاری» به شش نفر از خانواده‌های شهیدان و پیشکسوتان نیروی پدافند هوایی با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش عصر امروز (چهارشنبه) در دانشگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد. 

تجهیزات پدافندهوایی ارتش در لبه تکنولوژی و جلوتر از تهدیدات قرار دارد

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم اظهار داشت: در شرایطی هشت سال دفاع مقدس به ما تحمیل شد که انقلاب اسلامی ایران تازه پا گرفته بود و مشکلاتی داشت و تجهیزات‌مان در بحث پدافند هوایی بسیار اندک و کاملا وابسته بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جانفشانی‌های نیروی‌های پدافند هوایی در طول سال‌های دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: به جرأت می‌گوییم، اگر شهامت و ایثارگری و وجود نیرو‌های خلاق و مبتکر در نیروی پدافند هوایی نبود، موفقیت‌های مبتنی بر تجهیزات ما در دفاع مقدس محقق نمی‌شد؛ لذا این پیروزی‌ها مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و پیشکسوتان و صبر و پایداری خانواده‌های ایثارگران است که اگر صرفا می‌خواستیم متکی بر تجهیزات باشم، هرگز موفق نمی‌شدیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما را به سمت خودکفایی و قوی شدن هدایت کرد، افزود: امروز نیروی پدافند در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و قدرت مطلق منطقه و در جهان است و این برتری یک واقعیت انکارناپذیر است که دشمن به آن اذعان دارد.

امیرسرتیپ صباحی‌فرد در ادامه به‌تشریح وضعیت پدافند پرداخت و تاکید کرد: امروز تجهیزات ما، تجهیزاتی ۱۰۰ درصد بومی و غیروابسته است و البته این اعتقاد را داریم که جنگ‌های امروز با سال‌های دفاع مقدس بسیار متفاوت است، لذا ما در پدافند هوایی ارتش، چون خودمان تجهیزات‌مان را می‌سازیم و این تجهیزات در لبه تکنولوزی قرار دارند و همواره جلوتر از تهدیدات قرار داریم. 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید براینکه فرزندان ایران اسلامی در نیروی قدرتمند پدافندهوایی تا آخرین لحظه مدافع این مرز و بوم خواهند بود، تاکید کرد: موشک‌های پدافند هوایی ارتش قلب دشمنان را در تیررس قرار داده و اگر لازم باشد، شلیک خواهند شد.

وی خطاب به دشمنان گفت: دشمنان در محاسبات‌شان اشتباهاتی دارند که توصیه می‌کنیم هرگز دچار خطای محاسباتی نشوند، چون بعد از خطای آنها قطعا پیروز میدان نیرو‌های ارتش و نیروی پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و قطعا محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها