معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اعلام کرد؛

مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد کرمان آغازگر پیاده‌روی اربعین استان

«جلالی» افزود: برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در هر شهر یک مسیر مشخص شده که در شهر کرمان مسیر بین حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد تا حرم امامزاده حسین(ع) جوپار تعیین شده است. برنامه‌های گلزار شهدا برای اربعین طبق هماهنگی‌های قبلی برقرار خواهد بود و تمهیدات لازم برای امنیت و ترافیک مانند ایام تاسوعا و عاشورا انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ - 21August 2024

مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد کرمان آغازگر پیاده‌روی اربعین استان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، جلسه ستاد اربعین استان صبح امروز، با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاونان سیاسی و عمرانی استاندار و اعضای کمیته‌های هفده‌گانه ستاد در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد. 
 
حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه با تأکید بر اینکه ارائه خدمات به موکب‌ها باید با هماهنگی ستاد اربعین انجام شود، اظهار داشت: کمک‌ها باید عمومی و رسمی باشند و هیچ موکب خاصی نباید جدا از دیگر موکب‌ها دیده شود. 
 
«رحمان جلالی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: همه کمیته‌ها باید از امروز فعالیت خود را نسبت به روزهای قبل افزایش دهند. با توجه به زمان اوج رفت و برگشت زائران اربعین، تمام فرمانداران باید در محل کار خود حضور داشته باشند و مرخصی‌ها لغو خواهد شد. 
 
وی افزود: برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در هر شهر یک مسیر مشخص شده که در شهر کرمان مسیر بین حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد تا حرم امامزاده حسین(ع) جوپار تعیین شده است. برنامه‌های گلزار شهدا برای اربعین طبق هماهنگی‌های قبلی برقرار خواهد بود و تمهیدات لازم برای امنیت و ترافیک مانند ایام تاسوعا و عاشورا انجام می‌شود.
 
جلالی بر لزوم اطلاع‌رسانی در مورد محدودیت‌های ترافیکی و مسیرهای جایگزین تأکید کرد و ادامه داد: برای ناوگان ریلی جابه‌جایی زائران اربعین یک رام قطار با ظرفیت ۵۵۰ نفر به مقصد خرمشهر انجام شده و در پنج شهریور نیز بازگشت خواهد داشت. اولویت سفر با مسیر ریلی برای کسانی است که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین دو پرواز در استان افزوده شده است. 
 
معاون استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی موکب‌ها کار دلی و مردمی است و به هیچ عنوان از بودجه دولت تأمین نمی‌شوند. وظیفه دولت ایجاد بستر امنیت و زیرساخت‌ها است و استانداری به هیچ موکبی به‌صورت شرعی و قانونی کمک مالی نمی‌کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار