دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «عدالت منش»

سرهنگ «خواست خدایی» به همراه تنی چند از کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «عدالت منش» دیدار کرد.
کد خبر: ۶۸۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷ - 21August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از کارکنان این اداره‌کل از خانواده شهیدان «رضاقلی عدالت منش»، «جعفر قلی عدالت منش» و «رضا قلی عدالت منش» دیدار کردند. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل خفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان «عدالت منش»، اظهار داشت: فداکاری و از خودگذشتگی شهدا، به واسطه تربیت خوب پدر و مادر است و شهدا در مکتب امام خمینی (ره) که برگرفته از مکتب سیدالشهدا (ع) است بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه شهادت یک امتحان الهی است، افزود: شهادت مرحله‌ای از فیض کمال است که نصیب هر کسی نمی‌شود و خدا از میان بندگانش انتخاب می‌کند.
 
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «عدالت منش»
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ایثار، صبر و شکیبایی در فراغ این سه شهید والامقام قابل تحسین است و لذا از مسئولان استانی انتظار می‌رود که در مقابل این همه فداکاری و اخلاص، مکان یا منطقه‌ای که در شأن شهیدان عدالت منش باشد به نام این شهدای بزرگوار نامگذاری شود.
 
وی ابراز داشت: عظمت، اقتدار و سربلندی امروز کشور مرهون فداکاری و جانفشانی‌های امثال شهیدان عدالت منش است که در دوران دفاع مقدس با ریختن خونشان دژ محکمی در مقابل استکبار ساختند.
 
درپایان این دیدار سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان «عدالت منش» تجلیل کرد. 
 
شهید «محمدرضا عدالت منش» در ۲۴ تیر،۱۳۴۵ در روســتای چین از توابع شهرستان بویراحمد به دنیا آمد. پــدرش رضا و مادرش مهری نام داشــت. تــا پایان دوره راهنمایی درس خواند. آموزشیار نهضت سوادآموزی بود. به عنوان بســیجی در جبهه حضور یافت. ۲۷ فروردین،۱۳۶۶ با ســمت آرپی جی زن در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رســید. مزارش در روستای تهلیان چین، شهرســتان زادگاهش واقع اســت.
 
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «عدالت منش»
 
شهید «جعفرقلی عدالت منش» ۱۶ فروردین،۱۳۴۳ در روستای چین از توابع شهرستان بویراحمد چشم به جهان گشــود. پدرش رضا و مادرش شمسی نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان بسیجی در جبهه حضــور یافت. ۱۶ دی،۱۳۶۵ در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به شــهادت رسید. مزارش در روستای تهلیان چین شهرستان زادگاهش واقع اســت. 
 
شهید «رضاقلی عدالت منش» سیزدهم آبان،۱۳۴۵ در روستای چین از توابع شهرستان بویراحمد دیده به جهان گشــود. پدرش رضا و مادرش شمســی نام داشــت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان بســیجی در جبهه حضور یافت. ۱۱ اردیبهشت،۱۳۶۶ در بانه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزارش در روستای تهلیان چین شهرستان زادگاهش واقع اســت. 
 
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «عدالت منش»
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار