حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در غزه

رژیم صهیونیستی باز هم یکی دیگر از مدارس محل استقرار آوارگان فلسطینی در نوار غزه را هدف قرار داد و چندین فلسطینی را به شهادت رساند و زخمی کرد.
کد خبر: ۶۸۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ - 21August 2024

به گزارش  گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به یکی دیگر از مدارس آنروا در غزه که محل استقرار آوارگان فلسطینی است، جنایت جدیدی را در این باریکه مرتکب شد.

حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به یکی دیگر از مدارس آنروا در غزه

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در نوار غزه، مدرسه «صلاح الدین» وابسته به آژانس آنروای سازمان ملل متحد در غرب شهر غزه را هدف قرار داده است.

بر اساس اعلام سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه در این جنایت صهیونیست‌ها دست‌کم ۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که در میان آنان نام ۱۰ کودک به چشم می‌خورد.

در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به چادر‌های آوارگان فلسطینی در منطقه «الزنه» واقع در خان‌یونس نیز ۷ فلسطینی از جمله ۲ کودک و ۵ زن به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌ای در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز یک مادر و ۳ کودک وی را به شهادت رساند.

علاوه بر این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شهرک «الزیتون» واقع در شرق شهر غزه نیز شهادت و زخمی‌شدن چند فلسطینی دیگر را در پی داشت.

منطقه «آل سمور» واقع در «بنی سهیلا» در شرق «خان‌‎یونس» در جنوب نوار غزه نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت. این حمله صهیونیست‌ها نیز به زخمی‌شدن چندین فلسطینی دیگر منجر شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار