دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید «رضا مهدوی»

سرهنگ «خواست خدایی» به همراه تنی چند از کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید «رضا مهدوی منصور آباد» دیدار کرد.
کد خبر: ۶۸۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴ - 21August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از کارکنان این اداره‌کل با خانواده شهید «رضا مهدوی منصور آباد» در یاسوج دیدار کرد.
 
سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرز‌های آن کاری بزرگ انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای ملت ایران است.
 
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید «رضا مهدوی»
 
سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم این شهید بزرگوار تجلیل کرد
 
شهید «رضا مهدوی» در سال ۱۳۵۲ در منطقه عشایری تنگ سرخ به دنیا آمد. وی جوانی پرتلاش جدی و کوشا بود در خانواده‌ای ساده و پاک و مخلص چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی تصمیم گرفت به جبهه برود و مشتاقانه رهسپار جبهه شد و در تاریخ ۲ آبان ۱۳۶۶ به وسیله اصابت ترکش در غرب و در عملیات پدافندی دوقلو به فیض شهادت نائل آمد و حال مزار شریفش در تنگ سرخ می‌باشد.
 
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید «رضا مهدوی»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار