ربودن هزاران جسد از غزه به دست ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی برای یافتن اجساد اسرای خود اقدام به خارج کردن پیکر هزاران شهید فلسطینی از قبرستان‌ها و انتقال آن به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش کرده است.
کد خبر: ۶۸۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ - 21August 2024

 به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ به ربودن پیکر‌های هزاران شهید فلسطینی از نوار غزه به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای جست‌وجوی اجساد اسرای خود ادامه داده است.

ربودن هزاران جسد از غزه به دست ارتش رژیم صهیونیستی

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که اسرائیل از اکتبر گذشته هزاران جسد انتقال یافته از غزه را مورد بررسی قرار داده است تا مشخص شود که آیا این اجساد متعلق به اسرای اسرائیلی در نوار غزه است یا خیر. این رسانه اسرائیلی افزود: این موضوع محرمانه‌ای نیست، ارتش به صورت مستمر اجساد را از نوار غزه می‌آورد، اینجا ما درباره هزاران جسد صحبت می‌کنیم، از میان این اجساد حدود دو هزار جسد در پزشکی قانونی موسوم به ابوکبیر در تل‌آویو از طریق دندان‌ها مورد آزمایش قرار گرفتند که روشن شد همگی متعلق به مردم غزه است همچنین هزاران جسد دیگر تحت آزمایش DNA قرار گرفته‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شده اجسادی که طی آزمایش‌ها مشخص می‌شود به اسرای اسرائیلی تعلق ندارد به طور هفتگی به غزه بازگردانده می‌شوند.

در فوریه گذشته، ارتش اشغالگر اسرائیل اذعان کرد که «در حال انجام عملیات جست‌وجوی گروگان‌ها در قبرستان‌های نوار غزه است.»

ارتش رژیم اشغالگر افزود که «موظف است ماموریت نجات گروگان‌ها و یافتن اجساد در غزه و بازگرداندن آنها را انجام دهد.»

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: «ما بر اساس اطلاعات امنیتی مشخص مبنی بر وجود احتمالی اجساد گروگان‌ها در یک منطقه، عملیات جست‌وجو و خارج کردن اجساد را انجام می‌دهیم، فرایند شناسایی اجساد با حفظ حرمت آنها انجام می‌شود و سپس اگر معلوم شود، متعلق به گروگان‌ها نیست، با احترام بازگردانده می‌شوند.»

ارتش رژیم اشغالگر چند روز پیش اعلام کرد که اجساد ۶ اسیر را از تونلی در شهر خان‌یونس خارج کرده است؛ امری که به خشم خانواده‌های اسرا دامن زد و آنها کابینه نتانیاهو را بابت تعلل در امضای توافق آتش‌بس با حماس، مسئول کشته شدن این اسرا دانستند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار