مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

۱۸۱ نفر از معلولان و فرزندان شهدا در آموزش و پرورش قزوین جذب می شوند

«سیاهکلی مرادی» گفت: امسال در قالب آزمون استخدامی، ۷۱ نفر از معلولان و ۱۱۰ نفر از فرزندان شهدا جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳ - 21August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، نشست کارگروه توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین به ریاست «نقی سیاهکالی مرادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و با محوریتِ برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات اجرایی به منظور برگزاری مطلوب کلیه فرایندهای مربوط به ارزیابی تکمیلی، تمهید مقدمات لازم برای برگزاری جلسه هماهنگی عوامل اجرایی، انتخاب پزشکان معتمد آموزش و پرورش متناسب با وضعیت و جنسیت داوطلبان و پیگیری ابلاغ عوامل اجرایی و ارزیابان حوزه‌های ارزیابی تخصصی امروز چهارشنبه تشکیل شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این نشست با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، اظهار کرد: در سهمیه معلولان سیاست استان قزوین جذب حداکثری با اولویت رشته‌های مرتبط است و ضروری است، در فرآیند کار و به‌کارگیری افراد دارای معلولیت دقت شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی کلید تحول در هر نهادی است، افزود: به ویژه در آموزش و پرورش این امر اهمیت بیشتری دارد و در واقع در ساختار نظام آموزش و پرورش هیچ کار و تحولی بدون نیروی انسانی توانمند پیش نمی‌رود.

 

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه امسال در قالب آزمون استخدامی ۷۱ نفر از معلولان و ۱۱۰ نفر از فرزندان شهدا جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند، اضافه کرد: رعایت دقت و عدالت، در تمام مراحل استخدام ضروری است.

سیاهکالی مرادی با اشاره به ضرورت بررسی چالش‌ها و مسائل پیش رو در حوزه استخدام نیروهای جدید تصریح کرد: درباره فرآیند ارزیابی تکمیلی و گزینش پذیرفته‌شدگان استخدامی معلولان و فرزندان شهدا باید فرآیند شفاف بوده و حق اعتراض برای افراد در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار