معاون سیاسی استاندار همدان:

نظام ما یک نظام فکری، فرهنگی و ارزشی است

«رضانیا» گفت: نظام ما یک نظام فکری، فرهنگی و ارزشی بوده و نگاه سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد یک نگاه جهادی، تحولی و برخواسته از ظرفیت‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۶۸۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹ - 21August 2024

۱به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری همدان در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد، اظهار داشت: نظام ما یک نظام فکری، فرهنگی و ارزشی بوده و نگاه سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد یک نگاه جهادی، تحولی و برخواسته از ظرفیت‌های فرهنگی است که امروز به این نگاه فرهنگی فکری در همه حوزه‌ها نیازمندیم.

وی افزود: «نظری دوست» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد با نظام وزارت کشور غریبه نبوده و از تعهد و توان و ظرفیت بالایی برخوردار است که با همه توان و همان انگیزه کافی و لازم پای کار برای کمک به ایشان خواهیم بود.

معاون سیاسی استاندار همدان ادامه داد: «شرکایی» فرماندار سابق اسدآباد این چهره ایثارگر گواهی می‌دهم که با تمام وجود با افتخار برای خدمتگزاری به مردم پای کار بود و در خدمت‌گزاری به مردم کم فروشی نکرد و با تمام توان و ظرفیت خود با همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضا و شورای تأمین برای خدمتگزاری به مردم همت و تلاش داشت.

وی با تاکید بر اینکه اسدآبادی‌ها لایق بهترین‌ها هستند، ادامه داد: باید بیشتر از این برای شهرستان تلاش کرده و کارهای عقب مانده این شهر را که بر زمین مانده با کمک دو چندان یکدیگر مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه ما پرچمدار خدمت به مردم و نظام و ارزش‌ها هستیم، یادآور شد: همه ما تا هر لحظه که در کسوت خدمتگزاری به مردم باشیم همواره به فکر خدمت صادقانه به مردم خواهیم بود و از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

رضانیا در ادامه با اشاره به ترور شهید هنیه توسط رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: زمان خونخواهی و سطح و کیفیت نوع آن را سپاه اسلام با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمان خود انجام خواهد داد، عجله در این کار نداریم بلکه با صبر و آرامش حتماً این خونخواهی اتفاق خواهد افتاد و دشمن نحس صهیونیسم ضرب شست سپاه ایران اسلامی را خواهد خورد.

سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد هم گفت: وضع مطلوب و تلاش برای ارتقاء وضع موجود در حوزه‌های مختلف جز با مدیریت صحیح و تلاش همه دستگاه‌های دولتی امکان‌پذیر نیست.

سلیمان نظری دوست افزود: ما معتقدیم راه پیشرفت و توسعه شهرستان اسدآباد از استان همدان می‌گذرد که در همین رابطه در مسیر خدمتگزاری به مردم با هماهنگی استان پیش خواهیم رفت و درمسیر توسعه، هماهنگی با نماینده شهرستان ضروری و در رابطه با فرهنگ عمومی و تعمیق باورهای دینی و ایجاد وحدت بین مسئولین هماهنگی با امام جمعه اجتناب ناپذیر خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در شهر اسدآباد برای تمام گروه‌های سیاسی، علایق و سلایق سیاسی گوناگون، صاحب‌نظران و بزرگان با هر نوع گرایش و تفکر که در چارچوب نظام حرکت کنند ارزش قائل هستیم.

فرماندار اسدآباد متذکر شد: در این مسیر خدمات ۴۶ ساله ادوار گذشته مسولین را در این شهرستان ارج می‌نهیم و تلاش آنان را سیاه‌نمایی و یا به نام خود مصادره نمی‌کنیم بلکه دست دوستی به سمت آنان برای پیشبرد و توسعه هرچه بیشتر شهرستان دراز می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار