سردار رادان:

خدمت به زائران اربعین یک تکلیف شرعی است

فرمانده فراجا گفت: عشق به اباعبدالله هیچ قیمتی ندارد و هرچه برای اباعبدالله تلاش کنیم، بی شک بیش از آن را دریافت خواهیم کرد. سفره خاندان اهل بیت عصمت و طهارت، سفره پر برکتی است و اگر ما از این خوان بهره نگیریم کوتاهی کرده‌ایم لذا این چند روز باقی مانده را باید بیشتر تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۸۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ - 22August 2024

خدمت به زائران اربعین یک تکلیف شرعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور پس از ورود به خوزستان ابتدا در پایانه مرزی شلمچه حضور یافت و سپس از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد و شامگاه دیروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد اربعین استان از تلاش‌های انجام شده در مرزهای کشور قدردانی کرد و اظهار داشت: این تلاش‌ها بیشتر از آنچه که یک تکلیف سازمانی باشد یک تکلیف شرعی و عشق به اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: عشق به اباعبدالله هیچ قیمتی ندارد و هرچه برای اباعبدالله تلاش کنیم، بی شک بیش از آن را دریافت خواهیم کرد. سفره خاندان اهل بیت عصمت و طهارت، سفره پر برکتی است و اگر ما از این خوان بهره نگیریم کوتاهی کرده‌ایم لذا این چند روز باقی مانده را باید بیشتر تلاش کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید برخدمت بیشتر به اتباع خارجی گفت: خداوند بر ما منت گذاشت تا توانستیم خدمتگزار زائران اربعین غیرایرانی باشیم؛ در واقع آنها ما را بر سفره آقا اباعبدالله نشانده‌اند لذا با خدمتگزاری بیشتر از این زائران قدردانی می‌کنیم.

سردار رادان یادآور شد: تاکنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرزهای هفتگانه خارج شدند که سهم مرز چذابه از این میزان ۲۳۸ هزار نفر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار