معاون اجتماعی و فرهنگی فراجا:

زیرساخت های رفاهی مناسبی در مرز خسروی مهیا شده است

سردار «منتظرالمهدی» گفت: زیرساخت های مرز خسروی امسال اربعین ارتقا یافته و نسبت به سال های قبل شرایط بسیار بهتری برای زائران اربعین در ایمن پایانه ی مرزی فراهم شده است.
کد خبر: ۶۸۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳ - 22August 2024

زیرساخت های رفاهی مناسبی در مرز خسروی مهیا شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «سعید منتظرالمهدی» معاون اجتماعی و فرهنگی فراجا امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی و بررسی روند تردد و خدمات رسانی به زائران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعیت زائران اربعین هر سال رو به افزایش است، باید به همان نسبت خدمات ارائه شده به زوار افزایش یابد.

وی ادامه داد: زیرساخت های مرز خسروی امسال اربعین ارتقا یافته و نسبت به سال های قبل شرایط بسیار بهتری برای زائران اربعین در ایمن پایانه ی مرزی فراهم شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی فراجا گفت: استان کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده و مردم مهمان نواز این دیار به خوبی و شایستگی از زوار امام حسین (ع) پذیرایی کرده اند.

وی ادامه داد: در همایش پیاده روی اربعین امسال معاونت های اجتماعی استان های درگیر، عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند و با ارائه پیام های آموزشی و پیشگیرانه کمک کردند تا زوار با آگاهی و اطلاعات بیشتری در این سفر معنوی شرکت کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی فراجا گفت: اطلاع رسانی از آخرین وضعیت مرزهای کشور، نحوه تردد زائران و مجموعه اقدامات انجام شده از دیگر کارهایی بود که همکاران ما در مجموعه معاونت اجتماعی استان های کرمانشاه، کردستان، خوزستان، آذربایجان غربی و ایلام انجام دادند که جای قدردانی دارد.

سردار منتظرالمهدی در پایان از آمادگی پلیس برای خدمات دهی به زائران اربعین تا بازگشت همه آن ها از این سفر معنوی خبر داد و از زوار خواست هنگام بازگشت از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند تا خدای نکرده حادثه ای تلخ رخ ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار