دبیرکل بنیاد هابیلیان:

۳۵ گروه مسلح عامل حوادث تروریستی در ایران هستند

هاشمی‌نژاد گفت: مطابق اسناد از ابتدای انقلاب اسلامی، ایران همواره قربانی ترور بوده و حدود ۳۵ گروه مسلح ۱۷ هزار نفر از هموطنان ما را ترور کرده‌اند.
کد خبر: ۶۸۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 22August 2024

۳۵ گروه مسلح عامل حوادث تروریستی در ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیرکل بنیاد هابیلیان در نشست روز جهانی گرامیداشت قربانیان ترور به تشریح پیگیری مطالبات خانواده قربانی ترور پرداخت و اظهار داشت: مطابق اسناد از ابتدای انقلاب اسلامی، ایران همواره قربانی ترور بوده و حدود ۳۵ گروه مسلح ۱۷ هزار نفر از هموطنان ما را ترور کرده‌اند.

وی افزود: در سال ۱۹۸۱ میلادی فرانسه از اعضای مجاهدین خلق استقبال کرد و طنز تلخ تاریخ اینجا است که سازمان ملل برای بررسی موضوع ترور در ایران گزارشگر ویژه تعیین کرده و این در حالی است که حتی یک خط درباره خانواده‌های ترور گزارش نشده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان ادامه داد: در گزارش‌های سازمان ملل فقط از اعضای سازمان مجاهدین خلق حمایت شده و حتی اسمی از قربانیان ترور نیامده است.

هاشمی‌نژاد بیان داشت: رژیم صهیونیستی در معرض دید همه جهان انواع جنایات را در غزه مرتکب شده و می‌شود و این در حالی است که هیچ واکنشی از سوی سازمان‌های جهانی دیده نشده است.

وی گفت: مریم رجوی که سرکرده سازمان مجاهدین خلق است در کتابی نوشته ما پنج نفر را به شیوه انتحاری کشتیم و اسم می‌آورد که یکی از آن‌ها پدر من است و اکنون این فرد تروریست مدعی دموکراسی شده است!

دبیرکل بنیاد هابیلیان تاکید کرد: محاکمه اعضای سازمان مجاهدین خلق و کودتای ۲۸ مرداد سرفصل جدیدی در پیگیری مطالبات خانواده‌های قربانیان ترور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار