مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خراسان شمالی:

نور، کلمه‌ای واحد که اشاره به ذات خداوند دارد

حجت الاسلام نوروزی گفت: کلمه نور در قرآن همواره به شکل مفرد آمده به این دلیل که نور یک امر واحد است که آن نیز خدا می‌باشد.
کد خبر: ۶۸۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴ - 22August 2024

نور، کلمه‌ای واحد که اشاره به ذات خداوند داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با حضور جمعی از کارکنان پایور و وظیفه در  بجنورد با حضور حجت الاسلام والمسلمین «علی نوروزی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه در استان و سرتیپ دووم پاسدار «حسین اکبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خراسان شمالی در مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه حضرت جوادالائمه (ع) اظهار داشت: کلمه ظلمات و نور به دفعات فراوانی در قرآن آمده است و کلمه ظلمات بیش از ۲۳ بار و کلمه نور ۴۳ بار در قرآن به صورت مفرد آمده است.  
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان‌شمالی ادامه داد: جمیع رذیله‌ها در کلمه ظلمات جمع شده که ظلمت شرک، جهل، کفر و حسد از آن جمله هستند.
 
حجت‌الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: کلمه نور در قرآن همواره به شکل مفرد آمده به این دلیل که نور یک امر واحد است که آن نیز خدا می‌باشد.
 
در ادامه سردار اکبری گفت: پاسداران قرآن و ولایت را در کنار یکدیگر ببینند و سعی انسان باید در این باشد تا ایمان و معرفت خود را با استفاده از قرآن افزایش دهد.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خاطرنشان کرد: قطعا ایمان و عقیده دینی و سیاسی اصلی‌ترین محور و محرک برای پاسداران است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار