مسئول امور پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه‌های ارزشمند کشور هستند

«سرهنگ علی اکوان» گفت: تجارب ارزشمند پیشکسوتان ایثار و شهادت که گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس و کشور هستند، ظرفیتی است که نهایت استفاده را باید برد.
کد خبر: ۶۸۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ - 22August 2024

پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه‌های ارزشمند کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «سرهنگ علی اکوان» مسئول امور پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، در نشستی با رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان اظهار داشت: شهدا جان خود را سرمایه حفظ ملت و کشور کردند و اگر در این کشور امنیت، عزت و عظمت و اقتداری وجود دارد، مرهون ازجان‌گذشتگی شهداست.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از نمادهای تاریخی انقلاب اسلامی است و جلوه‌گاه ایثارگری‌ها و رشادت‌های بی‌نظیر مردانی است که در مقابل ابرقدرت‌های جهان، با کمترین امکانات ایستادگی کردند و پیشکسوتان گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس و کشور هستند که به‌ عنوان یک ظرفیت، می بایست از تجارب آنان نهایت استفاده را ببریم.

سرهنگ اکوان ضمن تشکر از مساعدت و همکاری سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، بیان کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان در هفته دفاع مقدس بصورت سراسری در زاهدان برگزار خواهد شد و نیاز است تا همه دستگاه ها همکاری لازم را با این اداره کل داشته باشند.

سید محمد امین سجادی مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه و خدمات ارائه شده  به نیروهای های مسلح استان، گفت: در مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از طرف سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تعداد ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت استان تجلیل خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار