جانشین فرمانده نهاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

جابجایی تجهیزات موکب‌ها توسط هواپیما‌های ترابری نهاجا

امیر سرتیپ هادیان گفت: موکب نیروی هوایی ارتش به همراه تجهیزات بیمارستان صحرایی در مرز مهران مستقر و به صورت شبانه روزی خدمات ارزشمند رفاهی و پزشکی ارائه می‌کند. 
کد خبر: ۶۸۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ - 22August 2024

امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درخصوص خدمات این نیرو به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، موکب نیروی هوایی ارتش به همراه تجهیزات بیمارستان صحرایی در مرز مهران مستقر و به صورت شبانه‌روزی خدمات ارزشمند رفاهی و پزشکی ارائه می‌کند. 

جابجایی تجهیزات موکب‌ها توسط هواپیما‌های ترابری نهاجا

امیر سرتیپ هادیان ادامه داد: نیروی هوایی ارتش با برخورداری از هواپیما‌های ترابری سنگین و ناوگان ترابری خودرویی خود بخشی از نیازمندی‌های جابجایی تجهیزات مورد نیاز موکب‌های مستقر در مرز مهران مربوط به سایر سازمان‌ها و نهاد‌های مردمی و همچنین تجهیزات مورد نیاز موکب‌های مستقر در مسیر نجف تا کربلا را به عهده داشته و حمل نموده است. 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: همچنین یک فروند هواپیمای ۷۰۷ به صورت روزانه جهت جابجایی زائران خانواده‌های نیرو‌های مسلح و خادمین نهاد‌های مردمی برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

وی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت جابجایی زائران خارجی در مرز‌های شرقی به نزدیکترین خروجی‌های جنوب و جنوب غرب کشور، اعلام کرده است است. 

امیر سرتیپ هادیان تاکید کرد: یکی از اقدامات برجسته در برنامه‌های پیاده روی اربعین حسینی، اختصاص یک فروند هواپیمای اورژانس هوایی به منظور جابجایی مصدومین و بیماران ICU از فرودگاه ایلام به سایر شهر‌های کشور است. 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: علاوه بر برنامه‌های پیش‌بینی شده، این نیرو با برخورداری از ظرفیت‌های موجود خود در کلیه یگان‌های عملیاتی آمادگی هر گونه خدمت‌رسانی به ملت عزیز ایران و مرتفع نمودن نیاز‌های قرارگاه مرکزی اربعین حسینی کشور را دارد.

انتهای پیام/۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار