مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان خبر داد؛

اعزام روزانه ۱۸۵ دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران

«آهکی» از اعزام روزانه ۱۸۵ دستگاه اتوبوس از همدان به مرزهای مهران و خسروی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 22August 2024

اعزام روزانه  ۱۸ دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهرانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مهرداد آهکی» مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: از ابتدای طرح اربعین تاکنون ۱۶ الی ۳۱ مرداد ماه افزون بر ۱۱ هزار ۵۰۰ زائر با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی به مرزهای مهران و خسروی اعزام شده‌اند و این روند تا پایان طرح اربعین و بازگشت کامل زوار ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بازگشت زوار اربعین حسینی افزود: ۳۹ نفر از عوامل راهداری استان همدان به صورت ۲۴ ساعته در مرز مهران مستقر هستند و مسئولیت هماهنگی و هدایت ناوگان حمل ونقل عمومی را به سکوی بازگشت زوار اربعین از مرز مهران به همدان را بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: اوج بازگشت زائران اربعین حسینی از روز جمعه ۲ شهریور ماه آغاز خواهد شد و در همین راستا نیز از همه ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی استان، بخش خصوصی، کارخانه ‌جات، ادارات و دانشگاه‌ها برای تصریح در بازگشت زوار استفاده خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: از همه زوار اربعین حسینی که با خودرو شخصی قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند خواهشمندیم عجله‌ای برای بازگشت نداشته باشند و در طول مسیر بازگشت حتما در مکان‌های پیش‌بینی شده استراحت نمایند چراکه رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی و عجله برای بازگشت می‌تواند بسیار حادثه ساز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها