مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

رونمایی از کتاب شهدای کارمند در مازندران/ پایگاه مقاومت بسیج در بخشداری‌های استان راه اندازی می‌شود

«شعبانی» گفت: همزمان با هفته بسیج کارمندان پایگاه مقاومت بسیج در ۳۷ بخشداری استان مازندران راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴ - 22August 2024

رونمایی از کتاب شهدای کارمند در مازندران/ پایگاه مقاومت بسیج در بخشداری‌های استان راه اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج کارمندان که در سالن اجتماعات اداره کل میراث، گردشگری و صنایع دستی مازندران برگزار شد، با گرامیداشت هفته خبرنگار و هفته دولت با اشاره به آغاز کار دولت چهاردهم، اظهار داشت: دولت باید خود را بر اساس اندیشه‌ها و آرمان‌های. ناب امام و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تنظیم کند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف کمک است همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس کمک بود، ادامه داد: حضور بسیج در حوزه کارآمدی نظام اداری موثر است و باید فرهنگ و تفکر بسیجی را در ادارات رونق دهیم.

سرهنگ شعبانی با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای مازندران تصریح کرد: برنامه‌های هفته دولت با این رویداد ملی پیونده خورده است و بسیج ادارات نقش تسهیل‌گری را بر عهده دارد.

وی از اجرای قریب به هزار و ۲۰۰ فعالیت و ۱۸ عنوان برنامه در هفته بسیج کارمندان خبر داد و گت: این برنامه‌ها با توجه به ایام اربعین حسینی پررنگ‌تر برگزار خواهد شد.

این مسئول از برگزاری همایش یاد‌ها و روایت‌ها با موضوع رونمایی از کتاب شهدای کارمند استان مازندران خبر داد و عنوان کرد: این مراسم ۱۰ شهریور در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان بسیج ادارت سیمرغ در هفتم شهریور خبر داد و اذعان داشت: برای اولین بار پایگاه بسیج بخشداری‌ها در استان مازندران راه اندازی می‌شود و ۳۷ پایگاه مقاومت بخشداری افتتاح خواهد شد.

این مسئول همچنین برپایی میز خدمت شهدای کارمند در بخش هزارجریب شهرستان بهشهر، رژه خودرویی در شهرستان‌ها، توزیع ۲۱۵ بسته معیشتی، عطرافشانی ۲۵ مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به تعداد ۱۲۰ نفر، برپایی ۲۲۵ میز خدمت و تجلیل از مدیران بسیجی نمونه کارمند را از جمله برنامه‌ها برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های ورزشی با محوریت شهید شاخص «محمد دلفان آذری» در کلاردشت و یادواره شهدای کارمند با محوریت این شهید در ۲۱ شهریور، برگزاری مسابقات فرهنگی شهدای کارمند در بستر فضای مجازی، برگزاری ۵۰ یادواره شهدای شهرستانی، برگزاری رزمایش سراسری جهادگان فاطمی به صورت نمادین سوادکوه، نشست‌های جهاد تبیین، کارگاه عفاف و حجاب از جمله برنامه‌ها به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها