معاون فرهنگی پلیس کرمان تشریح کرد؛

محدودیت‌های ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان

سرهنگ «غفوری» با تشریح محدودیت‌های ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین بر رعایت احتیاط در تردد‌های سواره و پیاده تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ - 22August 2024

محدودیت‌های ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «امین غفوری» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان با تشریح محدودیت‌های ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین بر رعایت احتیاط در تردد‌های سواره و پیاده و همچنین گزارش موارد خاص به پلیس تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: در راستای برگزاری آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در روز یکشنبه ۴ شهریورماه هر دو سمت محور جوپار-کرمان مسدود و این مسیر فقط برای خودرو‌های امدادی قابل تردد است.

وی افزود: در این راستا محور کرمان-جوپار و بالعکس، از ساعت ۰۴۰۰ صبح الی پایان مراسم مسدود، همچنین محور ماهان- جوپار از ورودی میدان ساعت از ساعت ۴ صبح مسدود و رانندگان می‌بایست برای تردد از مسیر جایگزین محور هفت باغ و کرمان- ماهان (جاده قدیم) تردد نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از سمت جوپار و سه راهی بافت به طرف کرمان و بالعکس و همچنین ممنوعیت تردد در محور بافت به کرمان از سمت شهر نگار به سمت بهرامجرد تصریح کرد: این محدودیت‌ها با توجه به گرما و حرکت شهروندان از ساعات اولیه صبح، از همان اوایل صبح اعمال می‌شوند که توصیه می‌شود شهروندان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و ضمن استفاده از خودرو‌های عمومی، موارد خاص و مشکوک را به ماموران پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار