پزشکان بیمارستان امام حسین(ع) ارتش در کرمان تجلیل شدند

آیین تجلیل از پزشکان بیمارستان امام حسین(ع) نیروی زمینی ارتش، به‌مناسبت روز پزشک از سوی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸ - 22August 2024

پزشکان بیمارستان امام حسین(ع) ارتش در کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امروز آیین تجلیل از پزشکان بیمارستان امام حسین(ع) نیروی زمینی ارتش، به‌مناسبت روز پزشک با حضور جمعی از مسئولان قرارگاه و پزشکان و کادر درمان بیمارستان در تالار صدف کرمان برگزار و از اقدامات جمعی از پزشکان تقدیر شد.

بزرگترین سرمایه یک پزشک اعتماد مردم و بیماران است

سرتیپ دوم ستاد «عباس ملکی‌زاده» جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در این مراسم با اشاره به روایتی از امام علی(ع)، اظهار داشت: طبیب باید سه ویژگی، تقوا، خیرخواهی و اخلاق و اجتهاد در کار خود داشته باشد. تقوا به این معناست که خداوند را ناظر بر همه کارهای خود بدانیم. 
 
وی با بیان اینکه بالاترین عبادت خداوند خدمت به خلق است و پزشکان در حال خدمت‌رسانی هستند، افزود: پزشکان حتی برای نجات جان بیماران، جان خود را به خطر می‌اندازند که در دوران کرونا این خدمات را مشاهد کردیم. در حالی که مردم به بیمارستان‌ها نزدیک نمی‌شدند اما پزشکان به دل این بیماری رفتند و در اوج سختی‌ها و بلا خدا را شاکر بودند و اگر انسان اینگونه باشد خداوند او را بزرگ و عزیز می‌کند.
 
ملکی‌زاده به اهمیت رعایت اخلاق از سوی پزشکان و کادر درمان برای کمک به بیماران اشاره کرد و گفت: بزرگترین سرمایه یک پزشک اعتماد مردم و بیماران است. پزشکان در تمام دنیا و حتی در شرایط جنگی مورد اعتماد هستند.
 
سرهنگ «محسن جلالی» رئیس بیمارستان امام حسین(ع) کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه بیمارستان وضعیت بسیار مناسبی دارد، اظهار کرد: سال گذشته در جریان بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از بیمارستان، بیمارستان امام حسین(ع) از نقاط قوت قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق معرفی شد که جای قدردانی از کارکنان دارد.
 
وی با اشاره به وقوع حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در گلزار شهدای کرمان، افزود: بیمارستان امام حسین(ع) ارتش جزو اولین بیمارستان‌هایی بود که پذیرش مجروحان را انجام داد. ۱۰۰ درصد کادر پزشکان پای کار بودند و مجروحان این حادثه بدون فوتی از بیمارستان مرخص شدند.
 
سرهنگ جلالی در ادامه به عملکرد یک‌ساله بیمارستان پرداخت و خریداری دستگاه سی‌تی‌اسکن، آغاز ساخت بخش سی‌تی‌اسکن، دریافت موافقت اصولی بخش سنگ‌شکن، اجرای دو طرح مردم‌یاری در محی‌آباد و محله سعیدی با حضور ۱۴ متخصص، فعال شدن بخش کودکان بیمارستان، به‌دست آوردن رتبه نخست اعتبار بخشی در بین بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش و... را از جمله این اقدامات برشمرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها