به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا در ریگان

به مناسبت هفته دولت، قبور شهدا با حضور مسئولان شهرستان ریگان از توابع استان کرمان غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۶۸۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ - 22August 2024

غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا در ریگان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امروز اول شهرویور ماه به مناسبت هفته دولت، قبور شهدای شهرستان ریگان از توابع استان کرمان با حضور مسئولان غبارروبی و عطر افشانی شد.

شهدا باعث آرامش و امنیت این مرز و بوم شده اند

در این مراسم «مراد آبیار» فرماندار ریگان در مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» و شهید خدمت شهید رئیسی و هفته دولت اظهار داشت: امیدوار هستیم همه ما در دوران خدمت خود بتوانیم گره‌گشای مشکلات مردم باشیم و برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده اند و از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.

آبیارافزود: شهیدان «رجائی و باهنر» و شهید رئیسی از برترین الگو‌های خدمت رسانی به دولت می‌باشند و ما با پیروی از منش شهدا می‌توانیم صادقانه و متواضعانه امر خدمت رسانی را اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال به همه ما توفیق شناخت دقیق راه و مسیر شهیدان، شناخت دقیق تکلیفی که بر دوش ما قراردا ه است  و توفیق مضاعف برای عمل به این تکالیف را عنایت فرماید.

فرماندار ریگان گفت: در هفته دولت، پروژ‌های مختلفی در سطح شهرستان ریگان افتتاح خواهد شد و مردم از مزایای آن‌ها برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها