پیام تبریک فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری نهاجا به مناسبت روز «پزشک»

سرهنگ خلبان ستاد «پورحسین» در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی، روز پزشک را به تمامی پزشکان و پرسنل درمان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ - 22August 2024

پیام تبریک فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری نهاجا به مناسبت روز «پزشک»به گزارش دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» با صدور پیامی به مناسبت اول شهریور، روز بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی، این روز را به تمامی پزشکان و کادر درمان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ سراسر شکوه وعزت ایران اسلامی را باید برفراز قله‌های افتخار دید، تاریخی که سپهرصاحب جاه به برافراشتگی نام ستارگانش می‌بالد، ستارگانی همچون ابن سینا‌ها که بادست دانایی وخردورزی نبض بشریت را گرفته‌اند.

درسرزمین مادری ما که مردمانش به ستم ستیزی شهرت دارند، پزشکان ما درهشت بهشت گلگون کفنان دفاع مقدس، ازچشمه سار زلال آبروی بیش از ۲۷۰۰ پزشک و پرستار شهید نوشیده و در طریق خدمت کوشیده اند و اینک نیز بیرق داران خیزش علمی کشورعزیزمان درمنطقه اند.

امید است که جامعه پزشکی در این مسیر پرشتاب و جهادعلمی همچون سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، نقشی ماندگار ایفا نمایند.

سالروز تولد فرزند خلف ایران زمین، ابن سینای بزرگ و روز پزشک فرصت مغتنمی است تا مراتب تبریک و قدرشناسی خود و کارکنان شریف این پایگاه را از خدمات شبانه روزی پزشکان آبرومند این سرزمین خوشنام وغیرتمند ابلاغ وتوفیق بیش از پیش ایشان را درظل سایه ممدود منجی موعود و دعای مجیب فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت نمایم.

لازم به ذکر است: فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیمارستان امام علی بن ابی طالب(ع) قم و اهداء هدایایی، روز پزشک را به پزشکان و کادر درمان این بیمارستان تبریک گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها