با صدور پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک سردار کارگر به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب امیرسرتیپ عزیز نصیرزاده را به‌عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ - 22August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی، انتصاب امیرسرتیپ عزیز نصیرزاده را به‌عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک گفت. 

پیام تبریک سردار کارگر به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

متن پیام‌ سردار کارگر به شرح ذیل است؛ 

«خدمت به مردم گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان است.»

حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) 

برادر ارجمند امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده 

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عضو هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهداء سلام؛ 

با احترام در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، کسب بالاترین رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت چهاردهم که نشان از شایستگی، توانمندی، تعهد و تجارب ارزنده شما برادر بزرگوار در دوران دفاع مقدس و پس از آن را دارد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

امیدوارم همچون گذشته همکاری و تعامل نزدیک بنیاد و آن وزارتخانه محترم در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که دستاورد ایثارگری‌ها و فداکاری‌های ملت مقاوم و شهید پرور ایران اسلامی است، تداوم داشته و روز به روز گسترش یابد. 

سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پشتیبانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و تقویت و توسعه بنیه‌ی دفاعی کشور همسو با مکتب امام خمینی (ره) و در ادامه مسیر شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار