حضور مداحان، واعظین و مبلغین مطرح کشور در موکب باب الحوائج

حجت الاسلام «شفیع زاده» گفت: مبلغین اوقاف به مواکب در عراق اعزام شدند که تعدای از مبلغین با توجه به‌ جمعیت زیاد در موکب باب الحوائج در شهر سامرا فعالیت دارند.
کد خبر: ۶۸۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ - 22August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «شفیع زاده» مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت: مبلغین اوقاف به مواکب در عراق اعزام شدند که تعدای از مبلغین با توجه به‌ جمعیت زیاد در موکب باب الحوائج در شهر سامرا فعالیت دارند.

وی ادامه داد: از روحانیون و مبلغان مستقر در موکب‌ها خواسته شده در کنار پاسخگویی به سوالات دینی و شرعی، در صورتی که مجالی پیدا کردند حتما موضوعاتی مثل گفتمان مقاومت را به عنوان اولویت اول جهان اسلام مطرح کنند.

حجت الاسلام شفیع زاده، با بیان اینکه سفر اربعین یک سفر کاملا زیارتی است، افزود: زوار زمانی می‌توانند بهره‌ مناسبی از زیارت اربعین داشته باشند که به مقام امام حسین(ع) و اهداف ایشان از قیام عاشورا آگاهی داشته باشند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف با اشاره به استقرار روحانی و مبلغ در موکب‌ باب‌الحوائج اوقاف هرمزگان گفت: برنامه ریزی  خوبی  در زمینه برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل شرعی، سخنرانی و مداحی شده که جای تقدیر دارد.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اتفاقات خوبی که امسال رقم خورد بحث واعظین و مداحان مطرح کشور بود که این افراد را در محورسامرا، نجف، طریق و کربلا داریم که در کنار برنامه فرهنگی از فیض حضور این افراد بهره‌مند خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها