طراحی مهندسی در صنایع آذر آب، برای ارتباط با دنیا

طراحی مهندسی در مجموعه مدیریتی شرکت صنایع آذرآب وجود دارد تا بتواند با دنیا ارتباط بگیرد.
کد خبر: ۶۸۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱ - 22August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، بررسی و ارائه گزارش عملکرد شرکت صنایع آذرآب با حضور مهندس اسلامی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، مهندس مالکی مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب و معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

طراحی مهندسی در صنایع آذر آب، برای ارتباط با دنیا

مهندس اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این نشست  با تاکید بر همدلی و هماهنگی در نظام مدیریتی کشور جهت حل ساده‌تر مسائل افزود: با لطف خدا و صبر و حوصله کارکنان و مدیریت شرکت، در‌های امید برای بهبود وضعیت در شرکت باز شده است.

مهندس اسلامی با تاکید بر فناوری‌های نوین بیان کرد: دنیا به سمت توسعه پایدار در حال حرکت است و مهمترین موضوع آن بازدهی بالاست که این مهم نیازمند طراحی مهندسی می‌باشد و این در مجموعه مدیریتی شرکت صنایع آذرآب وجود دارد تا بتواند با دنیا ارتباط بگیرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ادامه داد: استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و ازقطب‌های صنعت کشور بشمار می‌رود، در این استان باید اقتصاد پررونق و درآمد سرانه بالایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز صنعت هسته‌ای ایران یکی از افتخارات کشور و در تراز جهان قرارد ارد و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند امروز قلم فرسایی خود را تغییر داده از قدرت در این صنعت و ایران صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها