مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛

آشنایی کودکان و نوجوانان با مفهوم فرهنگ عاشورا

منصوری گفت: ایستگاه خدمات فرهنگی ویژه کودکان برای مراسم پیاده روی اربعین در اراک برپا شد.
کد خبر: ۶۸۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴ - 22August 2024

آشنایی کودکان و نوجوانان با مفهوم فرهنگ عاشورابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «احسان منصوری» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مرکزی اظهار داشت: تولیدات کودکان و نوجوانان عضو این کانون در استان مرکزی در موکب‌ها و یا در اختیار تماشاخانه سیار قرار گرفت تا به استان‌های مرزی ارسال شود.

وی افزود: این کانون برای شرکت‌کنندگان در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از اراک به سمت امامزاده محمدعابد (ع) یک ایستگاه با خدمات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان برپا می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه این دست سازها در ۴۵ مرکز ثابت و ۵ مرکز سیار طراحی و تهیه و تولید شده تا در اختیار سفیران اربعین قرار بگیرد افزود: هدف از اقدامات در حوزه اربعین آشنایی کودکان و نوجوانان با مفهوم محرم و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ اثر دست‌ساز کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بین زائران اربعین حسینی در مرز مهران و خسروی توزیع شد.

منصوری از پویش «نذر آب» در اربعین به زائران خبر داد و گفت: کودکان عضو کانون پرورش فکری در شهرستان‌های اراک و فرمهین ۳۰ میلیون ریال به پویش نذر آب کمک کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها