آیین گرامیداشت روز جهانی مساجد در شیراز برگزار شد

آیین گرامیداشت روز جهانی مساجد با حضور مسوولان کشوری و استانی و اصحاب مسجد استان فارس در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ - 22August 2024

آیین گرامیداشت روز جهانی مساجد در شیراز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، گردهمایی بزرگ اصحاب مسجد فارس امروز به مناسبت روز جهانی مساجد با حضور آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و معاونان وی، حجت السلام و المسلمین «ابراهیم کلانتری» تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، حجت الاسلام و المسلمین «حسن قانع» مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و دیگر مسئولان استانی به ویژه مدیران کل نهاد‌های فرهنگی و مذهبی، ائمه جماعات، روحانیون، هیئت امناء، خادمان و اصحاب مسجد استان فارس در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار شد.

در حاشیه این مراسم از کتاب «مسجد تراز از دیدگاه آیت الله دژکام» و در ادامه این آیین از سامانه جامع «مسجدنما» به عنوان پایگاهی برای ایجاد یک بستر کامل برای توصیف وضعیت مساجد استان فارس با شاخص‌های متعدد در حوزه مساجد، ائمه جماعات، هیئت امنا و شبکه‌های متصل به مسجد رونمایی شد.

 در پایان این آیین نیز 30 نفر از برترین‌های مساجد و کسانی که بیشترین فعالیت اثرگذار را در مساجد محلات و ... داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند و از خانواده‌های شهیدان محمد مویدی و محمد اسلامی نیز تقدیر به عمل آمد.

سخنرانی سردار «محمدرضا فلاح زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در گردهمایی بزرگ اصحاب مسجد استان فارس نیز از جمله دیگر بخش‌های این مراسم بود. 

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها