پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به‌مناسبت روز پزشک

سرهنگ پاسدار «حبیبی» در پیامی، روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳ - 23August 2024

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به‌مناسبت روز پزشکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در پیامی، روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (سوره مائده آیه ۳۲)

به پاس قدردانی از زحمات بی‌شائبه پزشکان، زادروز حکیم پرفروغ و سرشناس ایرانی «شیخ الرئیس ابوعلی سینا» به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است.

این روز یادآور خدمات و تلاش‌های ارزنده، ایثارگرانه پزشکانی است که وجودشان بسیار ارزشمند و تضمین‌کننده سلامت جامعه می‌باشد؛ قشر شریفی که نام آنها همواره بر پیشانی شکوه و افتخار این دیار کهن می‌درخشد و با تکیه بر روح بلند انسانی و در سایه لطف پروردگار متعال، سلامت جسم و روح و امید به زندگی را به بیماران خویش ارزانی می‌دارند.

اینجانب، فرا رسیدن «روز پزشک» را به همه پزشکان فرهیخته، پیراپزشکان و خانواده بزرگ جامعه سلامت بویژه پزشکان و امدادگران دوران دفاع مقدس کشور و استان عزیز گیلان تبریک عرض نموده و با تقدیر و سپاس فراوان از زحمات و تلاش‌های ایثارگونه و جهادی فراموش‌نشدنی دوران سخت بیماری کرونایی و مبارزه با این ویروس منحوس و با ادای احترام و نثار صلوات و درود به ارواح مطهر پزشکان و پرستاران فقیدی که در این راه، ایثارگرانه جان خود را تقدیم نمودند.

بی‌شک تلاش و مجاهدت شما عزیزان در خط مقدم خدمت‌رسانی در پیشگاه خداوند متعال ارزش والا و پاداشی عظیم دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها