پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پزشک

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به مناسبت روز پزشک پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳ - 23August 2024

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پزشکبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس، از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک پیام تبریکی صادر کرد.

اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سینا، پزشک، فیلسوف و دانشمند ایرانی ملقب به پدر طب ایران فرصتی مغتنم  برای گرامیداشت  پزشک می‌باشد. این روز فرصتی است برای تقدیر از سپید جامگان مجاهدی که با علم و دانش و در اوج صبر و فروتنی، درد و رنج بیماری را از  انسانهادور و سلامتی و نشاط را به آنها تقدیم می کنند.

پزشکان  همواره در حواث طبیعی و غیر طبیعی، در کنار مردم و با روحیه ایثار و گذشت سعی در به حداقل رساندن تلفات جانی دارند. حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نخواهد کرد حضور پزشکان و کادر درمان را در هشت سال دفاع مقدس در بیمارستانها و مراکز درمانی و حتی در مناطق جنگی و بیمارستانهای صحرایی که با تمام وجود سعی در بهبودی اوضاع جسمی مجروحین داشتند وخیلی از این عزیزان دوشا دوش رزمندگان در مقابل دشمن متجاورز لباس رزم برتن کرده و شهدایی را  نیز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا، زحمات شبانه روزی پزشکان، پرستاران و نیروهای امدادی تداعی کننده ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

حضور تیم های پزشکی در گروههای جهادی در مناطق محروم و خدمت رسانی به هم وطنان جلوه ای دیگر از فداکاری و ایثار این عزیزان هست. بی شک اجر و پاداش بردباری، مقاومت و شکیبایی این عزیزان و خانواده بزرگوار آنان کم‌تر از شهدا نیست.

اینجانب فرارسیدن روز پزشک وسالروز بزرگداشت شیخ الرئیس ابو علی سینا را تبریک  و تهنیت  عرض می نمایم از خداوند متعال سلامتی و بهروزی همگان به ویژه پزشکان پرتلاش و متعهد را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها