فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد:

جامعه پزشکی مجاهدان عرصه سلامت هستند

سرهنگ زارعی گفت: همانگونه که نیروی نظامی و انتظامی حافظ امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران هستند پزشکان و پرستاران نیز حافظان سلامت جامعه بشمار می‌روند که ملت ایران قدردان زحمات و تلاش‌های آنان هستند.
کد خبر: ۶۸۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ - 23August 2024

جامعه پزشکی مجاهدان عرصه سلامت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با روز پزشک در مراسمی با حضور سرهنگ ستاد خلبان «محمدرضا زارعی» فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «عبدالله نمازی‌راد» رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز مشهد از پزشکان و کادر درمان این پایگاه تقدیر شد. 

سرهنگ زارعی در این مراسم اظهار داشت: کادر درمان در دوران کرونا مجاهدت‌هایی خالصانه را از خود به یادگار گذاشتند.

وی افزود: فداکاری جامعه پزشکی و کادر درمان در آن مقطع یادآور ایثار و ازخودگذشتی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده پایگاه هوانیروز تأکید کرد: همانطور که نیروی نظامی و انتظامی حافظ امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران هستند پزشکان و پرستاران نیز حافظان سلامت جامعه بشمار می‌روند که ملت ایران قدردان زحمات و تلاش‌های آنان هستند.

جایگاه پزشک در اسلام

در ادامه حجت‌الاسلام نمازی‌راد در سخنانی ابراز داشت: مجاهدت و ازخودگذشتگی جامعه پزشکی در دوران‌های حساس کشور نشان از تعهد و ایثار آنان دارد.

وی افزود: در روایات بسیاری از ائمه اطهار علیهم‌السلام به جایگاه پزشک و کادر درمان اشاره شده است که نشان از اهمیت این موضوع در اسلام دارد.

 رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز مشهد گفت: ما قدردان زحمات خالصانه همه حافظان سلامت کشور به خصوص کادر درمان پایگاه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها