امام جمعه اصفهان:

وحشت از انتقام ایران، صهیونیست‌ها را به زندگی در پناهگاه‌ها کشانده است

آیت‌الله «طباطبایی‌نژاد» با اشاره به ترس و‌ وحشت حاکم بر رژیم صهیونسیتی و صهیونیست‌ها به واسطه پاسخ به ترور شهید هنیه گفت: وحشت از انتقام ایران، صهیونیست‌ها را به زندگی در پناهگاه‌ها کشانده است.
کد خبر: ۶۸۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴ - 23August 2024

وحشت از انتقام ایران، صهیونیست‌ها را به زندگی در پناهگاه‌ها کشانده استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: امروز شاهدیم که اهل سنت نسبت به برپایی این مراسم باشکوه همکاری می‌کنند و این موضوع موجب وحدت و همدلی بین شیعه و اهل سنت شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از انسان‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی از گمراهی نجات یافتند، افزود: مردم با پای پیاده بیش از ۱۰۰ کیلومتر را به عشق امام حسین(ع) در هوای گرم طی می‌کنند که از جمله باشکوه‌ترین پیاده‌روی‌ها است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به جواب جمهوری اسلامی در پاسخ به ترور شهید هنیه گفت: این روزها صهیونیست‌ها از ترس حمله ایران به پناهگاه‌ها می‌روند.

وی با اشاره به تشکیل دولت چهاردهم تصریح کرد: امروز دغدغه همه مسوولان باید رفع دغدغه مردم باشد.

طباطبائی‌نژاد با بیان اینکه وزرای جدید دولت چهاردهم کار را تحویل گرفتند، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که تمامی دولت‌ها خدمت‌هایی برای کشور داشته‌اند در این راستا برخی رؤسای جمهور خدمات بیشتری کردند و برخی کمتر، اما به‌طور کلی تمامی دولت‌ها خدمات گسترده‌ای را برای مردم داشته‌اند، امروز ایران به برکت خدمات گسترده از امنیت بالایی در مقابل کشورهای غربی برخوردار است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سالروز جهانی مسجد افزود: یکی از سنگرهای عبادی و معنوی مسلمانان مسجد است، امروز دشمنان به دنبال خالی کردن صفوف نماز در مساجد است، زیرا دشمنان به خوبی می‌دانند که کسانی که اهل نماز و مسجد هستند، حریف اصلی آن‌ها خواهند بود، در این راستا ضرورت دارد نسبت به حضور جوانان در مساجد تاکید کنیم.

وی با تأکید بر پیشه کردن تقوای الهی و پرهیز از گناه عنوان کرد: ضرورت دارد انسان از نفس خود مراقبت کند، خداوند خطاب به شیطان هشدار می‌دهد آگاه باش نمی‌توانی بر بندگانم مسلط شوی مگر کسانی که در گمراهی حرکت می‌کنند، بنابراین برای حفاظت از شیطان باید ارتباط خود را خدا تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها