رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان:

نباید از ظرفیت‌های مردمی غافل باشیم

سردار «استکی» گفت: تشکل‌های مردمی فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است و هرجا مردم پا به میدان گذاشتند، موفقیت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.
کد خبر: ۶۸۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 23August 2024

نباید از ظرفیت‌های مردمی غافل باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «جواد استکی» رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان در دیدار حجت‌الاسلام «محسن مظاهری» دبیر ستاد امربه‌معروف و‌ نهی‌ازمنکر اصفهان، اظهار داشت: تشکل‌های مردمی فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است و نباید از این ظرفیت بسیار مهم و مردمی غافل باشیم و مطمئن باشید هرجا همین مردم پا به میدان گذاشتند موفقیت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان عنوان کرد: بحمدالله با مدیریت جدید و فعالیت‌های این ستاد باعث شده است که در دو سال گذشته روح تازه‌ای در مجموعه ستاد دمیده شود و فعالیت‌های میدانی ستاد چشمگیر بوده و باید شتاب این فعالیت‌ها در جامعه بیشتر شود.

سردار استکی گفت: فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث امید آفرینی در جامعه اسلامی شده و مردم اصفهان نسبت به گذشته امیدوارتر شده‌اند.

رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان تصریح کرد: اشاعه فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک امر بسیار مهم است که متأسفانه دستگاه‌های مسئول در این راستا اهتمام آن‌چنانی ندارند؛ باید با تمام توان از ابزارهای رسانه و فضای مجازی برای ترویج این فرهنگ استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: وظیفه آحاد مردم ادای دین به شهدای والامقامی است که در وصایای خود به حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی تأکید کرده‌اند و امروز دشمنان نظام با تمام توان تلاش می‌کند که دین و اعتقادات مردم را از بین ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار