امام جمعه موقت ساری مطرح کرد؛

اربعین حسینی اَبَر رویداد مذهبی و دینی/ اهتمام به سلامت و اقتصاد جامعه مهمترین مولفه دولت است

حجت الاسلام «نصوری» گفت: حرکت برای تحقق عدالت و پیشرفت، حفظ عزت، استقلال و هویت و پرهیز از غرب باوری، اهتمام به مردم‌سالاری دینی و تصحیح اخلاق و رفتارها، پرکاری و تلاش مومنانه و پرهیز از کم‌کاری و اهتمام به سلامت و اقتصاد جامعه از مؤلفه‌های مهم دولت به شمار می‌آید.
کد خبر: ۶۸۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ - 23August 2024

اربعین حسینی اَبَر رویداد مذهبی و دینی/ اهتمام به سلامت و اقتصاد جامعه مهمترین مولفه دولت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام «محمدرضا نصوری» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با گرامی‌داشت زادروز بوعلی‌سینا و روز پزشک، اظهار داشت: یاد و خاطره پزشکان شهید دوران دفاع مقدس و ایام کرونا را گرامی می‌داریم و از فراوانی پزشکان و تکاپوی آنها در گروه‌های جهادی قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پزشکان باید قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران باشند که به آنها رشد داده است، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پزشکان برجسته زیادی در کشور داریم و شاهد پیشرفت‌های خوب درمانی و پزشکی در استان مازندران هستیم.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر سفر برای خدمات پزشکی به مرکز کشور کمتر شده است و پزشکان سعی کنند هزینه‌ها را برای مردم کمتر کنند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه پزشکان سعی کنند هزینه‌ها را برای بیماران کمتر کنند، ادامه داد: پزشکان می‌توانند برخی از امور درمانی را بدون هزینه‌های اضافه نسبت به درمان اقدام کنند، متاسفانه برخی از پزشکان زیرمیزی را به رومیزی تبدیل کردند که نیاز است دستگاه‌های نظارتی در این زمینه برخورد جدی داشته باشند.

وی با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر و سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی، اذعان داشت: با استقرار دولت لازم است نقد‌ها و گلایه‌ها نسبت به دولت‌های قبل برطرف شود تا بتوانیم شاهد رفع مشکلات در حوزه‌های ازدواج، اشتغال و مسکن باشیم.

حجت الاسلام نصوری با اشاره به انتخاب دو وزیر از مازندران در دولت چهاردهم، گفت: استعداد و نخبگان زیادی در مازندران وجود دارد و لازم است از آنان در مناصب مختلف استفاده شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای انقلاب زحمات زیادی کشیده شده است، خاطرنشان کرد: در مرحله دولت‌سازی باید به دنبال رشد امنیت زندگی مردم و روش‌مند باشیم و در نظام بین‌المللی با نگاه تمدن نوین اسلامی حرف اول را بزنیم.

وی با اشاره به مؤلفه‌های دولتمردان بیان کرد: حرکت برای تحقق عدالت و پیشرفت، حفظ عزت، استقلال و هویت و پرهیز از غرب باوری، اهتمام به مردم‌سالاری دینی و تصحیح اخلاق و رفتارها، پرکاری و تلاش مومنانه و پرهیز از کم‌کاری، اهتمام به سلامت و اقتصاد جامعه از مؤلفه‌های مهم به شمار می‌آید.

این مسئول، اربعین حسینی را اَبَر رویداد مذهبی و دینی برشمرد و گفت: اربعین بزرگ‌ترین مانوری است که انسان‌ها انجام می‌دهند و با وجود بزرگ‌ترین سانسور، جهانی بوده که بی‌سابقه است.

امام جمعه موقت ساری عنوان کرد: اربعین بستری برای سبقت گرفتن در خدمت‌رسانی به شمار می‌آید و باید هنرمندانه از بستر امام شهید به امام حی برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها