امام جمعه موقت مهدیشهر:

پایبندی به اصول انقلاب و خدمت به مردم از ویژگی‌های شهدای خدمت بود

حجت الاسلام «سیادتی» گفت:پایبندی به اصول انقلاب و خدمت به مردم ویژگی‌های دیگر شهدای خدمت به خصوص شهیدان باهنر، رجایی و شهید رئیسی بود.
کد خبر: ۶۸۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ - 23August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «سید جواد سیادتی» امام جمعه موقت مهدیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این شهدا ویژگی‌های بارزی داشتند اما در عمل و زندگی شأن نشان دادند که اگر کار برای رضای خدا، جهادی و از سر دلسوزی و خیرخواهی مردم باشد، ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پایبندی به اصول انقلاب و خدمت به مردم ویژگی‌های دیگر شهدای خدمت به خصوص شهیدان باهنر، رجایی و شهید رئیسی بود، افزود: اگر خدمت دولتمردان دارای این ویژگی‌ها باشد ولو اینکه کوتاه مدت و حتی در یک ماه باشد، ماندگار خواهد بود و تا سال‌ها مردم از آن به نیکی یاد خواهند کرد.

امام جمعه موقت مهدیشهر با بیان اینکه رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر نیز در همین عقیده آنها به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بود، اضافه کرد: شهید رجایی می‌فرمود بزرگترین خدمتی که یک شهروند می‌تواند به فردی مثل من کند این است که هر چند وقتی به ما مسئولان یاد آوری کند که قبل از مسئولیت چه بودیم و از کجا برخاستیم تا مبادا آن حالت سادگی و کار و تلاش را فراموش کنیم.

سیادتی با بیان اینکه امروز نیز از دولت و وزرا انتظار می‌رود که به مانند شهیدان باهنر و رجایی عمل کنند، گفت: از دولت همچنین انتظار می‌رود همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «دولت شهید رئیسی دولت کار، حرکت و امید بود» شهید جمهور را نیز الگوی خود در زمینه کار و مسئولیت بدانند.

وی همچنین با اشاره به برکات انقلاب اسلامی، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند ما مردم سالاری دینی را قبول داریم و لذا هر کس را که مردم انتخاب کنند، او را مسئول می‌دانیم و کمک به او را هم لازم و یک وظیفه ضروری بر می‌شماریم اما انتظار هم از دولتمردان داریم که به مسائل و مشکلات مردم به خصوص در حوزه اقتصادی دقت نظر داشته باشند.

انتهای ییام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار