امام جمعه کرمانشاه:

وزرا بر مبنای وصایای شهدا خدمت به مردم را در پیش بگیرند

حجت الاسلام و المسلمین «غفوری» گفت: وزرا وقت گذاشته وصایای شهدا را مطالعه کرده و بر مبنای این وصایا خدمت صادقانه و مومنانه به مردم را در پیش بگیرند.
کد خبر: ۶۸۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸ - 23August 2024

وزرا بر مبنای وصایای شهدا خدمت به مردم را در پیش بگیرندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اقتدار دفاعی کشور، اظهار داشت: ما که اوایل انقلاب برای تهیه سیم خاردار و فشنگ ساده اسلحه‌های معمولی محتاج بیگانگان بودیم، امروز به جایی رسیده ایم که برای خرید تجهیزات دفاعی از ما صف می‌کشند. 

حجت الاسلام غفوری افزود: جمهوری اسلامی به طور کلی راهبرد و رویکردش دفاعی است و هرگز تهاجمی نبوده و نیست، اما اگر جایی ببیند مستکبرین به مظلومین ظلم می‌کنند، برای حمایت مظلومان بر مبنای آیات روشن قرآن و مبانی دینی پای کار است.
 
وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دولت، بیان کرد: هفته دولت امسال همزمان با شروع به کار دولت آقای پزشکیان شده که امید است این همزمانی و همراه بودن شروع به کار دولت با هفته دولت، منشأ خدمات زیادی برای کشور شود و دولت باید به دنبال  گره گشایی از مشکلات مردم باشد. 

امام جمعه شهرستان کرمانشاه از وزرا خواست وقت گذاشته وصایای شهدا را مطالعه کرده و بر مبنای این وصایا خدمت صادقانه و مومنانه به مردم را در پیش بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به قرار داشتن در ایام اربعین حسینی بیان کرد: اربعین حسینی به عنوان یک حرکت چند میلیونی یک حرکت بی‌نظیر تاریخی است که زمینه ساز اتحاد بیشتر بین مسلمانان می شود.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به پای کار بودن حدود ۳۰۰ موکب برای خدمت رسانی به زوار اربعین در استان کرمانشاه گفت: اگرچه دولت در حوزه خدمت رسانی به زوار اربعین در حوزه زیرساختی پای کار است، اما اصل کار مردمی است و مردمی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها