فرمانده سپاه قائمشهر خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه «کتاب» و «عفاف و حجاب» در قائمشهر

سرهنگ «قزلباش» از برگزاری نمایشگاه «کتاب» و «عفاف و حجاب» با محوریت دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران در قائمشهر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷ - 23August 2024

برگزاری نمایشگاه «کتاب» و «عفاف و حجاب» در قائمشهربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با ایام برگزاری دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران، نمایشگاه ملی، کتاب، نوشت افزار، محصولات فرهنگی مذهبی و عفاف و حجاب با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائمشهر برگزار می‌شود.

بدین منظور نشست بررسی برگزاری نمایشگاه کتاب و عفاف و حجاب با محوریت دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران به مدیریت سپاه ناحیه قائمشهر در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ «محمدباقر قزلباش» فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر، خناری نژاد معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قائمشهر و با حضور تعدادی از مدیران ادارات شهرستان قائمشهر برگزار شد.

سرهنگ قزلباش در این نشست از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب، محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب دفاع مقدس همزمان با دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران با حضور ناشران مطرح سراسر کشور، تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی و همچنین محصولات مد و لباس و عفاف و حجاب به میزبانی شهرستان قائمشهر در مهر سال جاری خبر داد.

دبیر ستاد هماهنگی امور اجرایی نمایشگاه در شهرستان قائمشهر عنوان کرد: تقسیم وظایف ستادی و شرح فعالیت‌های کمیته‌های اجرایی هر کدام از ادارات کل و شهرستان‌ها، انتظارات مدنظر شورای سیاستگذاری نمایشگاه ملی و شورای برنامه ریزی نمایشگاه در استان از ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور اجرایی در شهرستان قائمشهر بود.

در پایان این نشست ادارات مورد نظر تقسیم وظایف خود را اعلام کردند و مقرر شد همکاری لازم در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه در شهرستان قائمشهر داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها