استاندار همدان:

شهیدان دولت الگویی برای مدیران هستند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: شهیدان دولت، با ایثار و جان‌فشانی خود، الگویی برای همه ما شده‌اند تا با رفتار و عمل جهادی، در مسیر عمران و آبادی ایران گام برداریم.
کد خبر: ۶۸۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ - 23August 2024

شهیدان دولت الگویی برای مدیران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در مراسم تجدید میثاق با شهدا به مناسبت آغاز هفته‌ی دولت، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: شهیدان دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی با ایثار و جان‌فشانی خود، الگویی برای همه ما شده‌اند تا با رفتار و عمل جهادی، در مسیر عمران و آبادی ایران گام برداریم.

وی افزود: این نکوداشت‌ها در راستای تکریم مقام والای شهداست؛ کسانی که با خون پاک خود، پایه‌های انقلاب اسلامی ایران را بنا نهادند تا این کشور از مظلومان جهان دفاع کند و در مقابل دشمنان استوار و مقاوم ایستادگی کند.

سرداران شهید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی و همچنین شهید مقاومت فلسطین دکتر اسماعیل هنیه الگوی مقاومت و ایثار بودند و در اولین روز از هفته دولت با حضور بر مزار شهید همدانی و دیگر شهدای همدان به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام می‌کنیم.

با نگاهی به اوضاع فلسطین، به‌ویژه غزه‌، به وضوح می‌توان دید که مقاومت قهرمانانه مردم این سرزمین با قدرت و استقامت ادامه دارد و یقین داریم که انتقام خون پاک شهدا به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی ختم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار