امام جمعه موقت شیراز:

اوج وقاحت رژیم صهیونیستی در تجاوز به حریم کشورمان رقم خورد

حجت الاسلام «محمودی» گفت: آمار شهدای فلسطین عزیز از ۴۰ هزار نفر عبور کرد و زخمی‌ها و مجروحین هم از ۲۰۰ هزار نفر عبور کرد و متاسفانه اوج وقاحت دولت اشغالگر قدس را ما در تجاوز به حریم کشور عزیزمان هم شاهد بودیم.
کد خبر: ۶۸۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲ - 23August 2024

اوج وقاحت رژیم صهیونیستی در تجاوز به حریم کشورمان رقم خوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالرضا محمودی» امام جمعه موقت شیراز امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر ابتدا اظهار داشت: مهمترین مسئله جهان اسلام همین مسئله فلسطین است.ما الان در یازدهمین ماه از شروع طوفان الاقصی و نبرد نابرابر رژیم تروریستی و کودک کش صهیونیستی برعلیه عده‌ای از مردم، کودکان و زنان آزاد هستیم.

امام جمعه موقت شیراز بیان کرد: رژیم صهیونیستی در بمبارانی که اخیرا انجام داد از سلاح‌های ممنوعه استفاده کرد؛ یعنی آخرین سلاح‌هایی که ساخت آمریکا و متحدانش هست و در کنوانسیون‌های بین‌المللی نظامی در جنگ‌های شهری استفاده از آنها ممنوع است ولی اسرائیل با حمایت دولت جانی و تروریستی آمریکا از این سلاح ها دارد استفاده می کند.

وی افزود: آمارهای شهدای فلسطین عزیز از ۴۰ هزار نفر عبور کرد و زخمی‌ها و مجروحین هم از ۲۰۰ هزار نفر عبور کرد و متاسفانه اوج وقاحت دولت اشغالگر قدس را ما در تجاوز به حریم کشور عزیزمان هم شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی بیان کرد: جریان آتش‌بس و صلح را مطرح می‌کنند و از سوی دیگر می‌بینیم که شروع می‌کنند به اعزام ناوهای هواپیمابر و زیردریایی‌ و ارسال بمب‌هایی که اشاره کردم برای ایجاد رعب و وحشت اما خیلی جای تاسف هست برای اینکه این افرادی که خودشان را بزرگان این جهان مطرح می‌کنند و خود را کدخدای دهکده جهانی می دانند اینقدر در این محاسباتشان ضعیف و ناتوان هستند که ۱۱ ماه است دارند بر سر این کودکان و زنان و مردان بمب می ریزند و بیشترین سلاح‌هایی که الان دارد استفاده می‌شود حتی بیشتر از جنگ بین روسیه و اوکراین در فلسطین دارد استفاده می‌شود.

وی افزود: امیدوار هستیم که این حرکت رژیم سفاک و جنایتکار رژیم اشغالگر قدس اولا موجب تنویر روز افزون افکار عمومی شود، ملاحظه کردید در خبرها در پایتخت آمریکا واشنگتن ما دیدیم تظاهرات کننده ها تابوت اسرائیل را حمل می‌کردند و این یعنی اینکه این رژیم اشغالگر قدس در حال اضمحلال و نابودی‌ است و از این طرف وقتی که میبیند که در این میادین نمیتواند فلسطین رو شکست دهد اقدام به کارهایی کرده که در جنگ‌های گذشته کم سابقه بوده است.

حجت الاسلام محمودی در پایان گفت: ما مصمم به دفاع از حاکمیت هستیم و امیدواریم کشور عزیزمان پاسخ کوبنده به جنایت اسراییل دهد و حاصل جمع این اقدامات و تنویر افکار عمومی در سراسر جهان نابودی نزدیک رژیم سفاک و خونخوار اشغالگر قدس باشد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار