برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در مشهدالرضا (ع)

راهپیمایی جاماندگان اربعین یکشنبه چهارم اسفند با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا علیه‌السلام در مشهد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ - 23August 2024

برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در مشهدالرضا (ع)به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی،‌ بر اساس اعلام شهرداری مشهد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت هشت صبح یکشنبه چهارم شهریور مصادف با اربعین حسینی در میدان ۱۵ خرداد آغاز خواهد شد و جاماندگان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) بعد از قرائت زیارت اربعین به سمت حرم مطهر رضوی پیاده‌روی خواهند کرد.

برپایی ۳۰۰ موکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در مشهد

بر اساس اعلام «سید جلیل بامشکی» معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد،‌ پیش‌بینی می‌شود ۳۰۰ موکب توسط بچه‌های مسجد در قالب طرح «در مسیر بهشت» در خیابان امام رضا علیه‌السلام برپا شود.

همچنین علاوه بر حضور مشهدی‌ها در برپایی این مواکب، شش شهر دیگر نیز برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

راهپیمایی اربعین به اجتماع ضد صهیونیستی تبدیل خواهد شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در اطلاعیه‌ای از همه‌ آرزومندان زیارت کربلا دعوت کرد تا با کاروان جاماندگان اربعین حسینی همراه و در این اجتماع عظیم نیز جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی در انواع پلیدی‌ها علیه بشریت و فلسطین را محکوم و برای حمایت از فلسطین مظلوم و به نیت نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل در سراسر کشور با حضور خود در این روز، نمو و شکوفایی و اوج سیاسی بودن اربعین را فریاد زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار