استاندار همدان خبر داد؛

افتتاح ۹۷۱ پروژه به مناسبت هفته دولت در همدان

«قاسمی‌فرزاد» گفت: در هفته دولت امسال ۱۰۹۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲ - 23August 2024

افتتاح ۹۷۱ پروژه به مناسبت هفته دولت در همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان به مناسبت آغاز هفته‌ی دولت، اظهار داشت: در طول سه سال اخیر، مدیران استان منشاء خدمات بسیاری بوده‌اند و در هفته دولت امسال طبق روال سنوات گذشته، پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی زیادی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی افزود: در هفته دولت امسال ۱۰۹۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

استاندار همدان توضیح داد: از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان؛ ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۸۵۸ میلیارد تومان و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۸۶۷ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی، پس از وقایع ناگوار پرواز اردیبهشت و شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان، انتخاباتی موفق را برگزار کردیم و با رأی اعتماد صددرصدی مجلس؛ شاهد تشکیل دولت چهاردهم بودیم که برای این دولت آرزوی موفقیت داریم.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: با تأسی به خون پاک شهدا، اطمینان می‌دهم که مدیران، فرمانداران و مجموعه استانداری هرگز از انجام وظایف خود غافل نبوده و پروژه‌های استان را با جدیت پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار