امام جمعه موقت زنجان:

وحدت از رسالت‌های مسلمان در دفاع از مردم فلسطین است

«موسوی» به سکوت و نظاره‌گری جهانیان در قبال جنایات روی داده در فلسطین اشاره کرد و گفت: وحدت و انسجام در مقابل دشمنان اسلام از جمله دفاع از مردم مظلوم فلسطین از رسالت‌های مسلمانان است.
کد خبر: ۶۸۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵ - 23August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام سید «یعقوب موسوی»، امام جمعه موقت زنجان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به جاذبه نهضت سیدالشهدا و افزایش روزافزون محبوبیت آن در دل آزادگان جهان، این مکتب تبدیل به خاری در چشم دشمنان اسلام و مسلمین شده است.

خطیب جمعه زنجان به سکوت مرگبار دولت‌های خودفروخته در قبال جنایت‌های روی داده در فلسطین اشغالی اشاره و تصریح کرد: یادمان باشد که مسیر قدس از کربلا می‌گذرد، امری که آرزوی همه مسلمانان است.

وی با تشریح اجر پیاده‌روی برای زائران اربعین حسینی گفت: ارج و قرب پیش‌بینی شده برای این زائران، بیانگر اهمیت این حرکت فرهنگی و سیاسی است.

موسوی با تاکید بر اینکه بر شکوه و عظمت مراسم پیاده‌روی اربعین به صورت سالانه اضافه می‌شود، ادامه داد: این کنگره عظم جهانی رصد می‌شود، تا نهضت و واقعه کربلا و مصیبت اهل بیت در زنده نگه داشتن دین از ذهن‌ها پاک نشود.

امام جمعه موقت زنجان به سکوت و نظاره‌گری جهانیان در قبال جنایات روی داده در فلسطین اشاره و تاکید کرد: وحدت و انسجام در مقابل دشمنان اسلام از جمله دفاع از مردم مظلوم فلسطین از رسالت‌های مسلمانان است.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار