امام جمعه موقت شهرکرد:

شهیدان رئیسی، رجایی و باهنر باید سرمشق همه دولتمردان قرار گیرند

فاطمی گفت: در مورد شخصیت‌هایی مانند شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی کتاب‌ها نوشته شود و در اختیار خدمتگزاران قرار بگیرد، این شهیدان باید سرلوحه و سرمشق همه دولت‌مردان قرار گیرند.
کد خبر: ۶۸۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵ - 24August 2024

شهیدان رئیسی، رجایی و باهنر باید سرمشق همه دولت مردان قرار گیرندبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز اشغال ایران در جنگ جهانی دوم، اظهار داشت: اشغال ایران توسط متفقین با این حال که ایران اعلام بی‌طرفی کرده بود، نشان داد که استعمار برای رسیدن به اهدافش هر کاری می‌کند، اشغال ایران توسط متفقین یک تجربه تلخ برای ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه اخراج رضاخان توسط بیگانگان یک درس عبرت تاریخی است، افزود: هرچند مردم ایران از اشغال کشورشان درد می‌کشیدند، ولی اخراج رضا خان از کشور موجب خوشحالی مردم شد.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: در حقیقت انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود نارسایی‌هایی که گاهی شاهد هستیم، اما با این همه افتخارات و سرافرازی‌های بزرگ و شخصیت‌هایی که نصیب ما شده بسیار ارزنده هستند.

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: در مورد شخصیت‌هایی مانند شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی باید کتاب‌ها نوشته شود و در اختیار خدمتگزاران قرار بگیرد، این شهیدان باید سرلوحه و سرمشق همه دولت‌مردان قرار گیرند.

وی اضافه کرد: شما اگر به سخنرانی مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور شهید مراجعه کنید متوجه می‌شوید که ایشان به دنبال چه مقامی بودند و اخلاصی بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها