مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

انتصاب «نصیرزاده» برگ زرینی بر لوح افتخارات دفاع مقدس است

سردار «اسلامی» ضمن تبریک انتصاب امیر سرتیپ نصیرزاده به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، این انتخاب را برگ زرینی بر لوح افتخارات دفاع مقدس دانست و بر ضرورت تقویت همکاری‌های بین دستگاهی در راستای پاسداری از دستاورد‌های این دوران حماسه‌آفرین تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 24August 2024

انتصاب نصیرزاده، برگ زرینی بر لوح افتخارات دفاع مقدس استسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع استان البرز،در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، انتصاب امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده را به‌عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک و تهنیت گفت و ضمن اشاره به سوابق درخشان امیر نصیرزاده در عرصه دفاعی و نظامی، این انتصاب را برگ زرینی بر لوح افتخارات نیروهای مسلح دانسته و آن را اقدامی شایسته و بجا توصیف کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در ادامه با تأکید بر نقش بی‌بدیل امیر نصیرزاده در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ دفاع مقدس و ارتقای توان دفاعی کشور، ابراز اطمینان کرد که وی با اتکا به الطاف الهی و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند خود، در این مسئولیت خطیر نیز موفق و سربلند خواهند بود.

وی بر ضرورت تداوم و تقویت همکاری‌های بین دستگاهی به ویژه در حوزه حفظ دستاوردهای دفاع مقدس تأکید کرد و این مهم را گامی مؤثر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دانست.

سردار اسلامی برای امیر نصیرزاده در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و از خداوند متعال توفیق روزافزون وی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها