ساخت ۴۰۰ برنامه اسناد افتخار توسط صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

تفاهم‌نامه ساخت ۴۰۰ برنامه اسناد افتخار و ۱۶ مستند زندگینامه شهدای غریب در اسارت بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری به امضا رسید.
کد خبر: ۶۸۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ - 24August 2024

ساخت ۴۰۰ برنامه اسناد افتخار توسط صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با مدیر کل صدا و سیما استان تفاهمنامه ساخت ۴۰۰ برنامه اسناد افتخار (مصاحبه با والدین شهدا) و ساخت زندگینامه ۱۶ شهید غریب در اسارت استان در سال ۱۴۰۳ به امضا رسید.

صابر خسروی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضمن تسلیت ایام حزن آل الله از همکاری و تعامل صدا و سیمای استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ساخت و پخش ۱۷۶ برنامه اسناد افتخار در سال گذشته تشکر کرد و صدا و سیما را در راس فرآیند ترویج ایثار و شهادت دانست. 

وی رویکرد بنیاد شهید در ترویج ایثار و شهادت را استفاده از ابزار‌های هنری مانند فیلم، مستند، انیمیشن، سرود و... دانست و از صدا و سیما درخواست همکاری بیش از پیش نمود

خسروی با توجه به برگزاری یادواره شهدای غریب استان در مهر سال جاری درخواست ساخت مستند زندگینامه ۱۶ شهید غریب در اسارت تهیه و این شهدا به مردم شناسایی شوند.

در ادامه سید محسن حسینی چالشتری مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری پرداختن به موضوع ایثار و شهادت را یکی از اولویت‌های صدا و سیما دانست و از بنیاد شهید به عنوان دستگاه متولی ترویج ایثار و شهادت خواست موضوع و سوژه ساخت فیلم و مستند را به صدا و سیما ارائه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار