نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مرز خسروی با همت مسئولان به جایگاه اصلی خود خواهد رسید

حجت الاسلام‌ «غفوری»‌ گفت:‌ روند صعودی استقبال زوار از مرز خسروی مشاهده می‌شود و آینده خوبی در انتظار این مرز است و اگر مسئولان استان همت کنند این مرز به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.
کد خبر: ۶۸۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ - 24August 2024

با همت مسئولین استان مرز خسروی به جایگاه اصلی خود خواهد رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،‌ حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از مرز خسروی، از این مرز به عنوان قدیمی‌ترین مرز تردد زوار یاد کرد و اظهار داشت: این مرز بنا به دلایلی مدتی تعطیل بود و در دو سه سال اخیر بازگشایی شده، اما علی‌رغم این شرایط سال به سال شاهد افزایش تردد و استقبال زوار از این مرز هستیم.

حجت الاسلام غفوری گفت: روند صعودی استقبال از مرز خسروی نشان می‌دهد که این مرز آینده خوبی دارد و همه باید تلاش کنیم تا این مرز هرچه سریع‌تر به جایگاه اصلی خود برگردد.

وی با تاکید بر لزوم تردد زوار از مرز خسروی در ایام دیگر سال، گفت: در همین راستا رایزنی‌ها و پیگیری‌های بسیاری صورت گرفته و وزیر کشور قول دادند که تردد کاروان‌های زیادی از مرز خسروی در طول سال برقرار شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با تقدیر از تمام دست‌اندرکاران اربعین گفت: حقیقتاً یک کار بزرگ و یک نهضت خدمات رسانی به زوار در استان شکل گرفته که جای تقدیر دارد، هم از مسئولان و هم از مردمی که میزبان زوار بودند.

این مسئول افزود: در اربعین امسال اقدامات خوبی صورت گرفته، اما هنوز امکانات ما به طور ۱۰۰ درصدی و آن طور که باید در شأن زوار باشد نیست و باید بیش از پیش تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به روند صعودی استقبال زوار از مرز خسروی متذکر شد: آینده خوبی در انتظار مرز خسروی است و اگر مسئولین استان همت کنند این مرز به جایگاه اصلی خود بر می گردد.

حجت الاسلام غفوری بیان داشت: مسئولان استان زحمات بسیاری برای میزبانی کشیدند، اما کسری‌هایی هم وجود داشت که بابت آن از زوار عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها