مدیر قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه مستقر در خراسان رضوی:

اشتغال جوانان اولویت اصلی سپاه است

سرهنگ «راه‌نشین» گفت: کسب مهارت و اشتغال جوانان اولویت اصلی سپاه در قرارگاه مهارت‌آموزی است.
کد خبر: ۶۸۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ - 24August 2024

اشتغال جوانان اولویت اصلی سپاه استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار «حمید راه‌نشین» مدیر قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه مستقر در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه کاهش بیکاری و ایجاد شغل جزو اهداف قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه استان است، اظهار داشت: موضوع مهارت‌آموزی از جمله مواردی است که در رفع بیکاری موثر بوده و به جوانان کمک می‌کند تا شغلی را برای خود ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه در دوره شهریور ماه ۳۰۰ نفر از کارکنان وظیفه در ۱۵ رشته فنی و تخصصی پذیرش شده‌اند، تصریح کرد: از طریق مهارت‌آموزی به دنبال کاهش بیکاری و توانمندسازی جوانان برای ایجاد شغل هستیم.

مدیر قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه مستقر در استان خراسان رضوی گفت: سپاه استان خراسان رضوی نیز در زمینه فرهنگ‌سازی ظرفیت بالایی دارد و از این رو لازم است که این اقدامات بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

راه‌نشین با اشاره به لزوم کیفی‌سازی دوره‌های مهارتی بیان داشت: موضوع کیفی‌سازی دوره‌های مهارت‌آموزی دنبال می‌شود و بر کیفی‌سازی آموزش‌های مهارتی تاکید بسیار داریم و آموزش‌های عمومی و تخصصی با جدیت دنبال می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه موضوع رسانه و بازتاب اخبار مرتبط در ترویج و فرهنگ‌سازی مهارت‌آموزی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: این موضوع سبب می‌شود که افکار عمومی با موضوع مهارت‌آموزی بیشتر آشنا شود. باید با نمونه‌های موفق که مهارت‌هایی را کسب کرده‌اند ارتباط برقرار کنیم و نشان دهیم که مهارت‌آموزی چه تاثیری در اشتغال و زندگی افراد دارد. باید بتوانیم کاری کنیم که سربازان ترویج دهنده موضوع مهارت‌آموزی باشند، چراکه این تبلیغ تاثیر بسیار بیشتری در امر مهارت‌آموزی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها