مسئولان عراقی از مرز چذابه بازدید کردند

نمایندگان کشور عراق در مرز شیب از نحوه خدمت‌رسانی به زائران و امنیت آنها در پایانه مرزی چذابه بازدید کردند.
کد خبر: ۶۸۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 24August 2024

مسئولین عراقی از مرز چذابه بازدید کردندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، نمایندگان کشور عراق در مرز شیب با استقبال معاون عمرانی استاندار خوزستان شامگاه دیروز (جمعه) از نحوه خدمت‌رسانی به زائران و امنیت آنها در پایانه مرزی چذابه بازدید کردند.

فرمانده مرز شیب عراق به همراه معاون استاندار میسان و نماینده حشدالشعبی این کشور، با حضور در بین مواکب از آخرین وضعیت تردد زوار در پایانه مرزی چذابه ایران بازدید کردند.

نمایندگان عراقی مستقر در مرز شیب به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی و مسائل امنیتی، ضمن حضور در مرز چذابه، در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این پایانه مرزی قرار گرفتند.

معاون استاندار میسان عراق در این بازدید اظهار داشت: کارها در مرز چذابه به خوبی پیش رفته و استقبال از زائران به شکل مطلوبی در حال انجام است. تمام هم و غم دولت عراق مسئله اربعین و رسیدگی به زائران امام حسین(ع) است و در این جهت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

همچنین فرمانده مرز شیب عراق نسبت به مسائل امنیتی در مرزهای ایران و عراق تاکید کرد و افزود: خوشبختانه مسایل امنیتی در مرز ایران به خوبی در حال انجام بوده که جا دارد از برادران ایرانی خود تشکر کنم.

وی گفت: همه امکانات برای تردد آسان زائران در مرز شیب از سوی دولت عراق تدارک دیده شده و امیدواریم تمام زائران سفر خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار