مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در قزوین برگزار می‌شود

مراسم پیاده‌روی «دلدادگان حسینی» فردا همزمان با روز اربعین در قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ - 24August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «علی جلیلوند» دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی در قزوین اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی دلدادگان حسینی در مرکز استان نیز از ساعت ۹ روز اربعین از مسیر میرعماد به سمت امامزاده حسین (ع) آغاز و تا نماز ظهر ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: سازمان اتوبوسرانی قزوین از ۵ نقطه شهر، مردم را برای حضور در مراسم پیاده روی دلدادگان حسینی به میدان میرعماد منتقل می‌کند.

جلیلوند افزود: مسجد امام حسن عسگری در شهرک کوثر، میدان دهخدا در محله مینودر، مسجد امام خمینی (ره) در غیاث اباد، پارک الغدیر در خیابان دانشگاه و مسجد جواد الائمه در محله راه آهن محل استقرار این اتوبوس‌ها است.

وی عنوان کرد: این اتوبوس‌ها ساعت ۸ صبح آماده انتقال مردم به میدان میرعماد هستند و زمان برگشت اتوبوس‌ها بعد از نماز ظهر و عصر است.

دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی در قزوین بیان داشت: در حاشیه این مراسم برپایی مواکب را خواهیم داشت که تاکنون حدود ۴۰ موکب از هیئات و ظرفیت‌های مردمی اعلام آمادگی کردند.

این مسئول در خصوص پویش مردمی «با چفیه می‌آییم» ادامه داد: در این پویش هر زائر با نمادی از فلسطین برای حمایت از مردم مظلوم غزه در مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین شرکت می‌کند.

دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی متذکر شد: در این اجتماع، سنت چهارپایه خوانی دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی در طول مسیر پیاده‌روی دلدادگان حسینی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار