فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک:

معلم اخلاق آمادگاه آبیک با اهدای عضو به همنوعان خود حیات دوباره بخشید

سرهنگ «گرامی» از اهدای اعضای بدن معلم اخلاق و معرفت این آمادگاه پس از دچار شدن به مرگ مغزی و با اعلام رضایت خانواده ایشان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 24August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین سرهنگ «خلیل گرامی» فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک اظهار داشت: حجت الاسلام « داود علوی نسب» که حدود ۳۶ سال داشت، به دلیل بیماری مغزی، دچار مرگ مغزی شد و خانواده او پس از اعلام مرگ مغزی وی، نسبت به اهدای اعضای وی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه با اهدای اعضای بدن این معلم اخلاق، به چندین بیمار نیازمند، زندگی دوباره بخشیده شد.فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک ادامه داد: بر اساس وصیتنامه مرحوم حجت الاسلام داود علوی نسب و با رضایت خانواده ایشان، با توجه به اینکه وی چند روز پیش دچار عارضه مغزی شده بود، اعضای  بدن آن مرحوم در بیمارستان مسیح دانشوری تهران، به بیماران نیازمند اهدا شد.

گرامی بیان کرد: حجت‌الاسلام علوی نسب پنج سال پیش به استخدام ارتش درآمد و دو ماهی بود که در آمادگاه شهرستان آبیک مشغول به خدمت شده بود.

وی این معلم اخلاق را الگوی ارزنده اخلاق و بسیار معتقد و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: ایشان اصالتا ابهری و دارای چهار فرزند هستند.

این مسوول نظامی مهم‌ترین بحث آموزشی حجت‌الاسلام علوی نسب را ولایت فقیه و راه‌اندازی این گفتمان در آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک دانست و تصریح کرد: این معلم اخلاق تمام خصوصیات انسان با اخلاق را دارا بودند و بر تقویت و استحکام بخشیدن بر پایه‌های نظام و تبعیت از ولایت فقیه تاکید و تحقق این امور را ضروری می‌دانستند.

گفتنی است، زنده‌یاد حجت‌الاسلام علوی نسب پیش از خدمت در آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک، در بیرجند خدمت می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها