رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

باید ثمرات و برکات انقلاب اسلامی را برای قشر جوان جامعه بازگو کنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اکنون که شاهد چهارمین نسل از انقلاب هستیم، باید ثمرات و برکات انقلاب اسلامی را برای قشر جوان جامعه بازگو کنیم تا همه قدردان این نظام و انقلاب باشیم.
کد خبر: ۶۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ - 01February 2016

باید ثمرات و برکات انقلاب اسلامی را برای قشر جوان جامعه بازگو کنیم

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل ازروابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، متن پیام تبریک رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر به شرح زیر است:

سوگند خداوند به «والفجر» و «شبهای دهگانه»، نویدبخش بارقه امید و پیروزی ملتهای مجاهد است که با توکل بر خدا دست بر زانوی خود زده و ظلمات طاغوت را کنار میزنند. آنطور که حضرت حق در قرآن کریم وعده داده، خود خداوند ولی و سرپرست کسانی است که از تاریک و ظلمت طاغوت خارجشده و به سمت نور حقیقت حرکت میکنند و این روح خدا بود که در غالب دست خدا ظاهر شد و مردم ایران را از ذلت و ظلمت رهانید.

بسی خوشحالیم که در سایه استقلال و آزادی، جایگاه منطقهای و فرامنطقهای نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبهروز فراتر میرود تا جاییکه دشمنان قسمخورده این مرز و بوم نیز به آن معترفند و چه شیرین است سرّ دلبرانی که گفته میآید از حدیث دیگران و حتی دشمنان.

اکنون که شاهد چهارمین نسل از انقلاب هستیم، باید ثمرات و برکات انقلاب اسلامی را برای قشر جوان جامعه بازگو کنیم تا همه قدردان این نظام و انقلاب باشیم چرا که قشر جوان امروز، خفّتها و ذلّتهای دوران شاهنشاهی را درک نکرده، به همین جهت ممکن است با تبلیغات پر زرق و برق و جنگ نرم دشمنان، قدر این نعمت بزرگ که ثمره مجاهدت بنیانگذار کبیر انقلاب و خون شهداست را ندانند.

اکنون ملت ایران بیشتر از پیش پی به خدعه، دشمنی و عهدشکنی سردمدار مستکبران جهان، یعنی آمریکا میبرند و در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رساتر از قبل فریاد «مرگ بر آمریکا» سر خواهند داد.

اینجانب در سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان بهحق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشته و این ایام فرخنده را به حضور مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران و همکاران سختکوش و ولائیم تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

ناصر سراج-رئیس سازمان بازرسی کل کشور

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار